Det är VARMT!

Och det är jag glad för :D
Har suttit ute nu i nån timme och fatta vad skönt det är, fast mina armar är typ randiga nu. För jag satt i en stol och läste och halva armen vilade på stolen och halva armen låg direkt mot solen. Opsan, haha.

Förresten den boken som jag läste, Genom dina ögon, jag tyckte inte om den så mycket i början. Det fyra första kapitelna fattade jag inte alls. Men efter det började jag fatta och sen tog det i alla fall fyra till kapitel innan jag började gilla boken.
Men nu älskar jag den! :D Har läst 220 sidor, bara 386 sidor kvar x)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, ja BARA så många sidor kvar XD

2010-04-15 @ 18:27:37
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0