Easy virtue

Såg Easy Virtue med familjen i helgen. Den var inte alls som jag trodde men mycket jätte bra :)) Om man gillar kärleks historier och 20-tals filmer så ska man verkligen se denna :)
Rekommenderar den till alla, Jessica Biel och Colin Firth spelar jättebra i filmen.

Sammanfattning:
Ljudet av 20-talet har precis lagt sig och fram växer klangen av 30-talet... Den unge engelsmannen John Whittaker blir upp över öronen förälskad i Larita, en glamorös amerikansk kvinna, och paret gifter sig på en gång. Men när de anländer till Johns familjehem får hans mor en omedelbar motvilja mot sin svärdotter och en viljornas strid utbryter. Mrs. Whittaker manipulerar familjen och försöker på alla sätt slå undan benen för Larita, medan Larita själv lyckas behålla sitt lugn. Men hur Larita än beter sig lyckas Mrs. Whittaker påverka sin son och Larita inser att hon riskerar att förlora Johns kärlek.
från cdon.com

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Visst får man vara det! :)

Själv håller ajg på att läsa ''Så länge vi båda andas på'' på svenska då.. och samtidigt som jag läser den så läser jag ''Twilight bakom kulisserna'' och dessa 2 böckerna läser jag i skolan så de ligger alltså i mitt skåp och är lånade från biblioteket... MEN jag har också ''Genom dina ögon'' i skåpet som jag planerar att läsa efter ''Så länge vi båda andas'' och ''Twilight bakom kulisserna'' ! Haha XD.

Själv hoppas jag också att filmen kommer att bli bra! :)

2010-04-21 @ 20:43:26
URL: http://tthettwilightssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0