Genom Dina Ögon

Har precis läst ut denna bok! Den bästa bok jag någonsin läst! Jag grät bara för att jag läste ut den och sen också för att den var sorgligt men åh, alla som kan måste läsa den!

Här kommer sammanfattningen från baksidan av boken ;)
Jorden har ockuperats av en ras som tar över och kontrollerar människornas sinnen. Men Melanie Stryder vägrar ge upp!
  Vandraren, en av de invaderande Själarna som har tilldelats den nyligen tillfångatagna Melanies kropp, har hela tiden varit medveten om hur plågsamt det skulle bli att ta över en människa: de överväldigande känslorna och det allt för tydliga minnena. Men det finns en svårighet som Vandraren inte har väntat sig-den tidigare ägaren av kroppen vägrar släppa taget.
  Melanie fyller Vandrarens sinne med bilder av Jared, mannen hon älskade som och Jamie, hennes älskade lillebror som båda har lyckat hålla sig gömda. Det är snart omöjligt för Vandraren att skilja på sina och Melanie känslor och snart åtrår hon en man hon aldrig mött. Hotet från det andra Själarna gör Vandraren och Melaine till ovilliga allierade och tillsammans ger de sig av på en farlig färd för att finna mannen och pojken de båda älskar.

"En science fiction berättelse för människor som inte gillar science fiction"
Stephanie Meyer



Som sagt den bästa bok jag någonsin läst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0