I efterskott och nu

Jag får börja med att säga Grattis till min Mamma som fyllde ?1 igår ;) Första siffran är inte så viktig.
Vi hade i alla fall en mysig dag i Malmö stad och sen en mysig kväll med 2012 och pizza :))

Såg den nya eclipse trailern! :D Helt fantastisk, jag typ dog! Såg den första trailern och blev väldigt besviken men nu när den här trailern har kommit är jag sååå glad! :))
twilightsaaga.blogg.se

Jag kom nyss hem från kyrkan där Joj dansade. Det är väldigt roligt och det var mycket folk där också så då blir det bara roligare :))

Ska senare ikväll se bio med mamma, Frida och hennes mamma Maria. Ska se "Remember me" med Robert Pattison, sägs ju att han ska vara bättre i denna filmen än i twilight så har rätt höga förväntningar ;)


Mamma i Paris 2008


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja vi får hoppas att den är bra =)

2010-04-25 @ 14:45:22
URL: http://www.frookenfrida.devote.se
Postat av: Sara

OMG, Remember me är den bästa filmen jag sett detta året!! Varning för tears!

2010-04-25 @ 21:25:21
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0