Just another day.

Har inte haft något blogg sug det sista dagarna men känner inte heller för att ge upp, så om inläggen är lite tråkiga så får dem vara det ;)
Jag tror jag har kommit på varför jag inte så sugen på att blogga, det är för att jag inte alls är så beroende av min dator längre och att just nu är mitt största intresse att läsa :D Helt galen i det! :D

Jag älskar i alla fall mina nya skor! Kan knappt sluta titta på dem, haha. Tycker om min nya jacka också, jag känner mig så vårig nu :))
I skolan är det rätt mycket men i nästa vecka så ska vi ha en tema vecka- så det blir inga lektioner:D- med kulturer som huvudingrediens. Jag valde indisk kultur som mitt första val så hela veckan har jag gått och bävat för vilka jag ska komma med. Men det gick brao :D Kom mad Maja och Josse+ 2 killar från min klass och sen ska det typ vara 5 andra från 7b. Men jag är nöjd, är glad att jag kom med 2 tjejer från min klass i alla fall.

Grey's ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0