2010 08 27- 28

Denna helgen har jag inte uppdaterat för jag har spenderat den hos Emma. Med dans, film och genarpsdagarna, som är några dagar i en liten håla som kallas genarp, haha, där det är uppvisningar, stånd och en marknad en mysig eftermiddag blev det på lördagen :)
På lördag kväll hämtade familjen mig för att ta med mig till Mattsons, Emilias mamma fyllde år och då skulle det bli fest! Jag hann inte ens komma hem utan jag kördes direkt dit, men det var också mysigt och vi delade mycket skratt! :D

Jag träffade även lilla Simba som har växt jättemycket, men i jämnförelse till deras Golden så är han fortfarande liten ;)


Det blev även lite bilder på mig och sööta Emma :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, folk träffar aldrig mig mera. De träffar bara min hund.

2010-08-29 @ 17:56:26
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0