Politik, ja ja ja, Politik

Dagen innan jag börjar skolan och jag har redan börjat plugga eller kanske förplugga. Vi ska ha poitik i skolan eftersom det är val i höst på SO:n.
Så nu sitter jag och försöker gå igenom alla stora partier och skriva ner vad dem står för och sånt, bara för att ha lite kunskap innan jag kommer till skolan.
Och för den delen tyckte vår SO lärare/ klassförståndare att vi skulle ha koll på politiken under sommaren... jag lovar ingen brydde sig ;)

 
                                           Socialdemokraterna vs. Moderaterna


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Aaa, men mitt är lite längre. Vi mätte faktiskt igår ^^

2010-08-16 @ 21:01:09
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0