Sanne och Fralle

Idag blev det en dag med Sanne :)) Roligt roligt!
Först nova där vi tog en fika på Mc Donalds och sen massa desperate housewifes så nu är en till kompis fast i det, haha mission complete! Skämt åsido är der kul att fler börjar gilla det för jag älskar det! :D

Sen spelade vi det roligaste spelet som finns, kanske inte det roligaste så sätt roligt att spela men man skrattar nog mest till de spelet  av alla spel som finns i typ universum eller det gjorde i alla fall vi. Jag trodde helt seriöst jag skulle kissa på mig!
Våra ord som Fralle och gigtmf, trodde jag skulle dö!

Bilder från dagen:


Hitta Fralle och Gigtmf x)


Idag var skitrolig så vi måste sees igen och sen måste vi åke til malmöfestivalen tillsammans :)) och se massa desperate housewifes! :DD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0