When I see your smile...

...är en mening i en av mina favorit låtar just nu. Så underbar är den.

I alla fall idag har jag drogat musik på spoify och gjort matte läxan. Tänkte sätta mig och läsa igen bilden nu och sen får vi se om jag pallar med svenskan och no:n. Det är måndag imorgon vilket betyder skola, jag som är så bra (a) har sovmorgon, vilket är sjukt skönt.

Jag hoppas att du har haft en lika bra helg som jag haft och att du lever ditt liv och inte bara tänker negetivt. Du vet du har bara ett liv, bäst att leva det eller hur ;) 

Men kom även ihåg det bra dagarna <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Your guardian angel, <3

2010-08-23 @ 08:20:49
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0