1 månad och 8 dagar

Jag vet har varit väldigt dålig på att uppdatera och så kommer det vara under sommaren ;) Det finns ju mycket roligare saker än att sitta vid dator :P

Igår hade jag en myskväll med några tjejer från kyrkan och joj :)
Jag, Emma, Milla, Astrid, Annika och Amanda fick en väldigt mysig kväll tillsammans, med Avatar och massa chips och läsk.
Vi fick vänta på Astrid ett tag, hm hm, kl halv tio var hon här men det var nog för att vi lite tvingade hit henne. haha ;) Huset var i alla fall tomt kl ett.
Sen tog jag och Emma ett snack på balkongen till två, lite sent men det är ju sommarlov :P

Har sovit över med Emma i typ 3 nätter nu, väldigt skönt att få ha lite mer tid med min bästa vän! <3

Bild från veckan med Emma :))

Förresten det är 1månad och 8dagar tills jag fyller! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Myskväll och snack på balkongen är något man borde göra oftare;)

2010-07-11 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0