2010 07 13, one month

Idag har det gått en månad sen vi slutade skolan. Läskigt hur tiden flygigt förbi.

Idag så följde jag i alla fall med mina föräldrar till Ikea och vi handlade glas och papperskorg till mig ;)
Solen har inte varit framme idag än och kanske är det bra för alla odlingar att det har regnat lite :)

Jag skulle ju egentligen bytt rum med mina föräldrar men nu blir det inte så utan jag målar om i mitt rum i stället, haha <3

Bild från mig och Ida, hur skulle jag klara mig utan dig <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Åh, men vi var ju där vid tre... :P Att vi inte såg er :P



What, ska du inte byta rum längre?

2010-07-13 @ 19:31:32
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Anonym

olviia, förlåt för jag inte kom till kullen, ville verkligen, men natti ringde på nyss då. o vi hade bestämt men trodde inte det skulle bli av! men vad sägs om att ses snart igen? vi måste verkligen prata....

jag älskar dig gumman, glöm aldrig att jag alltid e vid din sida<3333

2010-07-14 @ 01:06:23
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0