Egypten Sammanfattning och Bilder

Okej, jag orkar inte riktigt skriva om allting men det har varit fantastiskt ;)
- Jag svimmade ut från planet, pappa trodde jag var en hund
- 40 grader+
- Hotellet var fantastiskt
- Solade och badade hela tiden
- All inclusive eller hur det stavas

- Kairo
- Såg pyramiderna, svinxen, museet och var på den näst största basaren
- Benjamin spydde på busen.. 

- Snorklade, och spydde från båten...
- Magsjuka
- Snorklade från stranden och såg två bläckfiskar slåss 1½ meter ifrån mig och massa färgglada fiskar


Från planet, 14000 meter över markytan

Utsikten från hotellrummet


En av det 10 polerna ;)

Hotellet utifrån

Den största pyramiden

Svinxen eller hur det stavas

Familjen i basaren

Jag och Benjamin innan snorkling

Det finns ungefär 300 bilder till men jag orkar inte lägga upp alla :P
Lite av min Egypten resa :)

Kommentarer
Postat av: gylte

olivia!! <3

lååter sjukt kul ju, egypten alltså :)

hoppas du hade det supeer trots magsjukan & sånt !

är i grekland just nu, kommer typ hem om ja... vad blir det.. hmm.. ungefär 3 veckor tror jag.

saknar dig övermkt, vill snacka med dig å allt!

vi MÅSTE ses dirr när jag kommer hem!

finns lite saker jag villb erätta å sånt å snacka med dig om (L)

fast egentligen vill jag inte härifrån.. jag vill va kvar utomlands föralltid!! hah

pussss ha det bäst så hörs vi :)

vi kan mejla!! jag har internet, så bara skicka på till min msn-adress :) <3

älskar dig , ha det!

2010-07-07 @ 00:49:16
Postat av: Sara

Sv: Jaa, visst är de :)

2010-07-11 @ 12:15:28
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: majaa :)

åh så härliga bilder !

Verkligen sjukt fint i Egypten, älska ! (L)

men du får ha det bra <3

pussss

2010-07-15 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0