Emma och "deras" stuga- sova över

Jag sov över med Emma från 26- 27. Vi sov i deras husvagn så vi satt och snacka och såg på film till sent på natten ;) Så nu har jag sett de sista tjugo minuterna av The other Boleyn girl, grät sönder!

Men på dagen var vi först i "deras" stuga, det är egentligen en förening som äger den men dem har nyckeln til den så de kan åka dit när dem vill :))
Så vi åkte dit med deras hundar, Lexi och Tjorven <3

Sara körde oss dit, för hon ska köraupp eller hur man skriver, hon ska snart ta sitt körkort i alla fall ;)

Den lilla stugan :)) och sara med hundarna

Emma och Sara vid stenmuren ;)

Jag och Emma :D

Jag och Emma tog en sväng med hundarna när Sara övningskörde :)

Vi tror detta var ängen som vi skulle gå till x)

Väl hemma så gick jag och Emma ut i scentältet "Cause it is the place to be x)"


Skit kul hade jag i alla fall :DD <33

Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt vad många börjar samla på sig bilder när jag övningskör, haha :P Du får gärna skicka sen! :)

2010-07-28 @ 19:42:02
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roliga dagar, måste jag få säga!!:D

2010-07-28 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0