Gylte kväll med Dani

Skulle träffa Gylte klockan sex med cykel så vi kunde åka till Max och käka GOD mat!
Det blev en mysig stund med lite skrikande barn men mest lugn och ro ;) sen så stack vi när en speciell person kom..haha x)

Så vi gick en sväng på gunnesbo och sen fick Gylte ett sms, "Kan jag va med er?" från Dani och vi bara "What, hur vet hon det?" men så klart sa vi ja och sen klättrade vi lite i träd och snackade :P

Dani skulle hem sen så Gylte och jag gick till utanför mig och tog lite bilder med min kamera :DD det blev lite roliga bilder, haha!

Gylte på Max! :DD

Jag och Gylte på vår sväng på gunnesbo ;)

Gylte och Dani vid gunnesboskolan :))

Dani klättrar i trädet :P

Gylte i träd ;)


Jag och Gylte utanför mig :D <3


Så här ser man ut om man får blixten i ögonen x)

Behövde bara lägga upp den fantastiskt roliga bild XD jag typ skrattade skit mycket! HAHA!

Rolig kväll med vänner man inte träffat på länge! Måste göras igen! :DD

Kommentarer
Postat av: gyltee

vi får ta fler ikv :D <3

hahahahha <3

2010-07-29 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0