Ida och Olivia kväll

Kom precis hem efter en härlig kväll, klockan är snart tjugo över tolv och jag är inte ett dugg trött :P

Kvällen spenderades med Idizen (L)
Det blev massa snack om kärleken, skolan, ångest, om livet bara och sen den bästa filmen 17 again :D
Det blev en helt underbar kväll <3

Det blev även lite popcorn ;)

Jag och söötaste Ida :))

The movie!

1 timme senare :))

Jag älskar dig Ida Magnusson och jag kommer alltid vara här för dig. Du kan ringa, smsa eller komma till mig när som helst och jag menar det <3
Du är älskad<3
Och vi måste träffas mer och inte bara på somrarna :) <33
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiihi snygg bild ;)

aww olliiviia min ängel . jag finns här alltid för dig, så himla mysig kväll, jag mådde så himla bra när jag gick och la mig, tack vare dig<3¨

jag älskar dig!!!!!!!!(L)

2010-07-17 @ 16:34:47
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0