Rebecca& Jonathan Ferding

Idag fick jag för första gången på 4år träffa Rebeccas familj. Jag träffade ju Rebecca i Juni men hennes familj har jag inte träffat iaf inte hennes två äldsta lillebrorsor, Jonathan och Isak på ja, 4år.
De har även en ny liten lillebror som bara är 10månader och heter Noah, jäättesööt :))

Jag var faktiskt riktigt inte rädd men förväntansfull över att speciellt träffa Jonathan, för jag ser honom som en 8 årig liten kille medan han egentligen är en lång, stark 12åring. Men det var jätteroligt att träffa honom :)) <33 Han var som min egen lillebror när vi var yngre <3

Bilder från idag <3

Jag och Rebecca träffades lite innan och gick på Nova en sväng :))

De tre nu stora syskonen <3

Rebecca, Jonathan och Jag tillsammans igen ;)

Ni som undrar varför det håller varandra i händer så är det för att dem står på en typ gungbräda som är väldigt ostadig ;) Ser ni Jonathan har HÅL I ÖRAT!

Vi hittade en gammal bild från min och Rebeccas 7års fest där vi satt exakt såhär så vi var bara tvugna att ta en ny bild. En 7 år senare bild ;)
tyvärr har inte den på datorn men ska försöka fixa så man kan se skillnaderna :))
 
FLUMM! (L)


Det var jätteroligt att träffas igen efter alla år och det får inte gå så lång tid innan vi sees igen ;) annars kommer jag och överraskar er :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Aww, vilken fin fyr...o? trio fast med fyra!!

2010-07-20 @ 23:54:11
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Hoppas att vi snart ses igen :) <3

2010-07-21 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0