Stranddag med Som jag vill vara

Kom precis hem efter en dag på stranden med familjen. Jätte skönt men lite bränd i ansiktet och på ryggen ;)

Jag hann även läsa ut min underbara bok Som jag vill vara skriven av Katarina von Bredow.

Handling från baksidan: Arvid kommer till festen för hennes skull. Det påstår i alla fall Jessicas bästis Louise. Med fjärilar i magen och dunkande hjärta beger sig Jessica dit, och visst, han är där. De dansar och pratar och det ena leder till det andra.
Efteråt är hon rädd för att Arvid bara var ute efter att få henne i säng, men så är det inte. Arvid är verkligen den hon hoppats, det blir inte bättre än så. Ända tills mensen inte kommer som den ska.

Jag tyckte den var jättebra! Hon harr skrivit massor av fantastiska böcker och jag tycker att denna boken är bland topp tre av hennes böcker :))
Dessutom handlar den inte bara om kärlek och sånna problem utan verkligen stora och svåra problem.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhhhh, den är så grymmt bra, funderar på att läsa den igen faktiskt! :) Saknar dig olivia, vi måste träffas snart :D <33

2010-07-16 @ 18:56:59
URL: http://feliceamaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Taack! :)

Nä, aldrig. Jag bara nämner inte henne i allt jag tänker o skriver

2010-07-16 @ 19:12:35
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Frida

Syskonkärlek och den är dom bästa tycker jag :)

2010-07-16 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0