Four years later

Fyra år senare och jag träffar Rebecca igen!
Jag hade inte träffat Rebecca sen jag och min familj åkte och hälsade på dem när hon fyllde 10år! Det var fyra år sen.

Jag träffade henne ikväll och samtidigt som hon hade förändrats så var det som om vi alltid hade känt varandra och aldrig skilts åt.
Vi pratade i typ 1½ timme och sen åt vi hamburgare och pratade lite till. Minnen, skolan, böcker och familj var några av sakerna vi pratade om.
Men det var jobbigt att skiljas åt även om vi fick typ 3 timmar tillsammans. Vi måste ses i sommar och jag måste komma till Aspö.

Lite bilder från idag :))


Vi får sees snart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Aww, söt hon är :) Roligt att ni fick det så bra tillsammans :D Håll kontakten! :)

2010-06-06 @ 08:57:03
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag håller med, vi måste träffas väääldigt snart :D <3 Hade en underbar tid hemma hos dig i gårkväll :3

2010-06-06 @ 10:47:14
URL: http://sevenawesomegirls.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är så välkommen!/ Maria o Björn

2010-06-06 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0