Agape och Tuschpennekrig



Igår var det Joj och Agape.
Ni som inte vet vad Joj är så är det där jag dansar. Joj står för Jesus our Joy och vi dansar i kyrkan. Och Agape är en ungdomssamling efter Joj för alla ungdomar i kyrkan och utanför. Vi har alltid jättte kul tillsammans och det brukar bli rätt flummigt x)

Som denna gången. Jag och Sara hade tuschpennekrig vilket slutade med att vi låg på golvet och brottades... Jag drog ner henne och hon ritade på mig i hela ansiktet!
Men hon råckade också rita på min tröja så sen fick hon skuldkänslor och kände att hon behövde tvätta av min tröja med tvål. Så då tog jag chansen och ritade i hennes ansikte hon var inte glad :P

Jag hade också jättekul tillsammans med Astrid, Emma, Milla och Hanna :)) Älskar mina små änglar. Snackade och dansade tillsammans.

Men iaf här kommer lite bilder.

  



  



 



Personerna på bilderna
1. Astrid, Emma och Milla.
2. Sara och Milla
3. Hanna, Sara, Jaag och Milla
4. Jaag och Milla
5. Astrid och Emma
6. Milla, Astrid och Emma
7. Milla, Astrid och Hanna
8. Emma och Sara
9. Sara och Jaag



Kommentarer
Postat av: Emma

Flumm flumm:D<3

2010-03-06 @ 14:10:32
Postat av: Sara

Underbar kväll blev det. Väldigt smickrande bilder, hehe. Nä, de blev faktiskt ganska söta ändå (A)

<3

2010-03-06 @ 14:28:29
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Asse

åh hanna var med!<3

kak sockerkick, kan det bli bättre?! :D<3

2012-02-12 @ 23:16:58
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0