Är sjuk och sjukt mycket att göra

Idag har inte varit någon bra dag.
Blev släppad på golvet av några killar, fick redan på vad vi skulle göra i So till torsdag och bröt ihop. Japp, ibland orkar man bara inte med skolan och jag som även inte mådde bra bröt bara ihop.
Jag har MASSOR att göra, som jag skrev igår, och ingen tid. Nu sitter jag här och bloggar ni kanske undrar varför jag spiller tid på detta men jag börjar bara stor böla så fort jag ser skolarbetena.
Japp, jag pallar inte trycket.
Åh, jag hatar min So lärare! Så sjukt mycket!

Fast jag har renskrivit min svenska novell som Maja hjälpte mig att döpa till Blåmesen.
Pluggat Engelska glosor och ska snart plugga Franska.

Har typ bestämt mig för att stanna hemma för jag mår inte speciellt bra och då kan jag plugga hela dagen. So och engelska blir det då.
Bara problem med att jag missar matten som jag skulle behöva för vi ska göra värsta arbetet.
Okej, nu har jag skrivit färdigt.


Jag och Gylte och Ida <3

Kommentarer
Postat av: Gylte

oliiivia! <3

det kommer bli bra senare, ibland kommer det duka upp sånna hära dagar.

men snart är det påsklov så vi får tänka posetivt!

plugga inte ihjäl dig och stressa inte ihjäl dig för mycket bara.

ta inte det på för för mycket allvar.

liskom d finns många som inte bryr sig och jag fattar inte hur :S

men det kommer gå bra.

använd dagen imorgon åt att ta det lugnt också, <3

det händer inget om man missar en dag.

lite tråkigt att du då inte kommer men dt känns som du behöver vila ut <3

KRYA!

puss! älskar dig (L)

finns här sötnooooos<3

2010-03-16 @ 19:58:25
Postat av: Emma

Ta en bit i taget, och i slutändan brukar det lösa sig<3 Först kommer paniken, sen kommer lösningen;)<3 Inget kul att höra, om man mår dåligt av allt, men du kommer fixa det. Se bara framåt till den dagen då allt är klart. Då kommer du vara happy happy happy!:D<3<3<3

2010-03-16 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0