En helt vanlig söndag

Okej, idag har typ varit en hel vanlig söndag. Bara slappat typ.
Började dagen med att gå till kyrkan, faktiskt väldigt bra möte :) fast det är inte alls mycket ungdomar i min ålder där längre. Det var bara Jag och Amanda där idag. Fast vi fick se helade, riktigt helande inte bara på spel x)

Hemma sen så kollade jag på New Moon och extra materialet. Asså fatta vad bra filmen är det är typ sjukt! Fast jag kommer nog tröttna på den om jag kollar för mycket på den.
Men ni som inte har sett New Moon måste jag bara säga att den är mycket mycket bättre än Twilight.

Jag har också börjat skriva lite på en ny novell/berättelse, eller ny och ny. Det är en gammal början av en berättelse som jag försöker fortsätta på.
Den ska handla om en tjej som förlorar sin bästavän och sen får vi följa henne när hon kommer till skolan för första gången efter att hon har dött och hur det känns att leva utan hennes bästavän.

Just nu sitter jag och kollar på vänner säsong 7, avsnitt 4. Ni kanske inte vet vilket avsnitt det är men i alla fall. Avsnittet när Rachel får sin egen assistent, Tag, som senare blir hennes pojkvän.

Me Today


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en skön dag!;)

2010-03-21 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0