Happy Happy!



Åh, har äntligen fått min dator! Fick den igår så idag ska jag lägga över alla bilder och dukoment :D Sitter vid den just nu och är glad glad! :)) Den är rööd och stoor. Perfekt att kolla på film på.
Min pappa är jätte avundsjuk, haha. Rätt åt honom, jag var avundsjuk när han fick sin dator. Fick den för ett JÄTTE bra pris och själva datorn är otrolig :)

Plus att desperate housewifes och grey's anatomy igång igen!
Desperate housewifes började igår. Man fick inte se något som inte var intressant eller skulle vara med i handlingen typ men det var ändå bra och jag är såå glad att det har börjat igen!
Grey's börjar idag! Vilket är i topp typ 3 av mina favorit serier. Tillsammans med One Tree Hill och Vänner. Lite ointressant fakta men men ;)



Miiin Daaator! <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg data!!!!;)

2010-03-03 @ 19:07:16
Postat av: Frida

Haha, likadan som min! :)

2010-03-03 @ 19:15:52
URL: http://www.frookenfrida.devote.se
Postat av: Sara

Åååh, härligt! Vad snabbt du fick den ändå! :) snygg var den också!

2010-03-03 @ 21:13:16
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0