It's thursday+ andra dagen hemma

Ja, nu sitter jag här igen kl. 10 på morgonen och borde vara i skolan, men det är jag inte. Mår inte så bra idag heller, mycket mycket bättre än igår och iförgår.
Huvudvärken är nästan borta men förkylningen är kvar och min ryggvärk och nacken gör ont igen.
Hemma själv idag i alla fall vilket inte gör mig speciellt pepp på att plugga, men måste väl.
Jag är nästan färdig med den jobbigaste delen, So:n och svenskan blev färdig i onsdags.
Måsta plugga engelska och skriva på min expert sak. Men det får bli senare känner bara för att ta det lugnt nu.

Fast det är väldigt skönt att vara hemma. Sova länge och vila plus att det är mycket mycket skönare att göra plugget hemma än i skolan. Okej, bara för att mamma kan hjälpa mig för hon är typ helt galen i alla inlämningar jag gör. Så hon gör nästan hela alltet men då får jag säga till henne att gå och göra något annat. Haha, min mamma är konstig.

Men i alla fall ha en trevlig skoldag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hemma och plugga kan vara riktigt skönt ibland, helt plötsligt har man ju mycket längre tid på sig att göra läxorna;) Hoppas du haft det skönt hemma och mår bättre!;)<3

2010-03-18 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0