New Moon!

Har precis sett att New Moon kommer ut på DVD den 20 mars. Jag kommer vara på stan den 20 mars och köpa den! Den är faktiskt helt underbar, typ grät för att den tog slut nät jag såg den på bio.
Såg den tillsammans med min pappa, vi var yngst och äldst, men det bästa var typ att pappa blev Team Jacob fast pappa är mer Team Wolfes men Jacob ingår i dem så.

Jag ber dig att se New Moon! Du kommer INTE ångra dig! Jag älskade den och tror att du också kommer älska den om du inte redan sett den för då har du redan fastnat i fällan ;)

New Moon trailern

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, jag tror att Team Wolfes är något som de flesta föräldrar väljer faktiskt. De är liksom säkrare på något sätt ^^

2010-03-13 @ 17:43:26
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Team Jacob!!:D

2010-03-13 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0