Dålig uppdatering!

Okej, har inte varit inne på dator i typ två dagar :)) har inte riktigt haft någon lust och sen har jag typ inte varit hemma alls x)

Torsdag var jag ute med Johanna, Ida, Anna, Gylte och sen så träffade vi Dani. Jag var ute med Gylte till 10.

Jag bara måste berätta om igår! Jag var på en dansföreställning, Secrets, igår med Joj och det var helt otroligt! Min dansledare och min förra dansledare, Marlene och Helena var med och dem hade även koreograferat varsin dans :D
Hjälp det var det bästa jag sett! Jag satt bredvid Sara och vi grät typ floder båda två! 

Idag blir det Lundakarnivalen som är vart fjärde år och sen Majas och Danis teaterföreställning och sen senare blir det fest ;)

Marlene som var med och dansade :))

Kommentarer
Postat av: Emma

Marlene är otrolig(!) på att dansa!! Föreställningen var riktrigt bra!!!!

2010-05-22 @ 15:11:46
Postat av: Frida

lundakarnevalen är BÄST :D så jäkla bra tåg haha!

2010-05-22 @ 18:56:38
URL: http://www.frookenfrida.devote.se
Postat av: Sara

haha, ja den föreställningen var helt underbar!! så många tårar XD



ROSA

2010-05-22 @ 22:03:14
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0