Fredag!

Ja, hah. Det är ju helg efter detta, eller kristihimmelsfärd så idag är det som fredag ist för onsdag ;)
Jo, skit läskigt i skolan idag vi fick dissikera en kräfta! Först ville jag inte röra den men sen när vår lärare kom och bara lyfte upp den och petade och sa "Så ingen vågar öppna den". Då tog jag kräftan och knäckte upp den x) hih, Olivia är duktig(a)
Gylte var tillbaka idag i skolan också, wii. Har saknat henne <3

Efter skolan stack jag och Gylte och handlade present till Maja som har en liten fest imorron. hihi, tänker inte säga vad vi köpte(a)

Sööta Gylte och Jag förra terminen ;)

Kommentarer
Postat av: gylte

vilken ful bild på mig :o

haha men minnnnne och översöt på dig!

tack för en treevlans stund på nova jaooo :))))))

2010-05-12 @ 17:58:42
Postat av: Frida

Haha vi dissikerade koöga idag,riktigt äckligt! ;p

2010-05-12 @ 18:51:28
URL: http://www.frookenfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0