Sofiero, 20 meter från Sommis

Idag var min familj på slottet Sofiero tillsammans med Polhages och Ingvarssons, Fridas familj och Jacobs familj annars.
Jag visste att det låg i Helsingborg men det var inte förren jag kom ner till havet och såg samma utsikt som hade sett förra sommarens slut, jag såg Danmark. Som jag förstod att slottet låg precis intill sommarhuset som Joj hade haft läger vid förra sommaren, jag kunde t.o.m se huset.


Sommis, åååh, jag saknar Sommis <3
Bild 1: Jag och Astrid :))
Bild 2: Massa personer, Jag är den med vitt diadem ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, så härligt :) Sommis var underbart :)

2010-05-13 @ 16:53:05
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0