Are you kidding me!?

Igår: så blev det Aylin och Gylte. Plus att äta massa Max mat och efterrätt! Jag var väldigt onyttig, haha. Men vi hade väldigt kul och sket i maten. Man måste leva när man har tid till det ;)

Idag: Snö. Snö? Snö! SNÖ! Ungefär så var mig reaktioner imorse. Jag blev galen! Hela morgonen pepp min mobil av sms för att det smöade och även jag fick damp! Helt seriöst! Det är November! November!? Inte December!?
Okej, andas Olivia!

Sista lektionen gick i alla fall Jag och Alice hem till Alice och spelade in vår franska matlagningsprogramm! Det var faktiskt riktigt roligt! :D

Fast denna dagen eller speciellt imorse så trodde jag verkligen att jag skulle somna. Jag kunde lagt mig på bordet och somnat. Helt seriöst :P

Förra Vintern så ni kan ta det lugnt. Det ser inte ut så här i Skåne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0