Come on Come on Come on !

Måndag!
Skola igen, andra veckan efter lovet, jag läängtar till Julloovet! Och vi har allt kvar, inlämningar, prov, redovisningar! Som tur är hade jag min gympalektion idag så det är avklarat. Vi skulle haft min lillebrorsas klass och så blev det men vi fick hans parallell klass också! Det är inte så många 5:or men att ha 26 galna 11 åringar är inte kul.

Nu i kväll så var vi på den tjejgruppen som jag, gylte och några andra tjejer från gunnesbo går på. Denna gången var det faktiskt roligt. Det är kul att snacka massa och få visa sig som en väldigt pratig tjej. Man får ju göra ett helt nytt intryck man får vara vem man vill ;)

Top Model säson 14, tror jag, nu :))
Raina från säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0