Vi är som sandslott, du och jag.

Nu saknar jag sommaren! Jag saknar att vara ute och bara njuta av det varma solen tillsammans med vänner. Jag saknar att sitta och läsa en bra bok på altanen eller simma i klarblått vatten och kolla på färgglada fiskar. Jag saknar Egypten och att sova långt in på dagarna. Jag saknar nätter med klara stjärnor. Jag saknar att vara brun och jag saknar Nyhem... 
Jag saknar så mycket! Sommaren kom tillbaka!
 
Ja, jag saknar definitivt att vara brun!

Klarblått vatten i Egypten! <3

Läsa hungerspelen i värmen!

Vänner! Underbara vänner! <3

Emma!

Gylte!

Ida!

Rebecca!
Kan radda upp typ hundre stycken till men det får räcka så :P<3

Nyhem:

Kort! Man ska spela kort på Nyhem! :D

Lovsång och Möten <3

Att sova är inte en del av Nyhem men att vara trött är xD

Galen vänskap <3

Sa jag galen?

Jag tror det.
saara.blogg.se 's bilder ;) 

Jag saknar allt så galet mycket men solen har lett åt mig. Solen har lett åt mig i mitt 14år <3 och solen har lett hos dig med <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Galen, men kärleksfull, <3

2010-11-13 @ 19:40:03
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0