Öppna inte ögonen fören du vet att det är säkert

Nu sitter jag här igen och ska blogga men det är kul :P

Idag så var min Gylte sjuk så jag var helt själv i skolan, eller inte riktigt. Hängde med några andra sköna tjejer :P
Nu har vi fått reda på när vi ska ha våra gympalektioner(har en gympalektion i åttan och nian för små eller vår egen klass) och jag ska ha min med Josse och Gylte. Vi ska ha min lillebrorsas klass och det kommer antagligen bli olika varianter av Catch the Flag(ni som inte vet vad det är så är det så att jag tyvärr inte orkar förklara. Sorry.)
Jag fick även tillbaka resultatet på SO provet eller reiligions provet. MVG här 56,5 av 58. :D Faktiskt stolt över mig själv, för i sjuan hade jag typ ångest för allt och då gick det inte så bra som det gör nu.

Hem och plugga matte och för första gången på hela HT-terminen så gjorde jag hela läxan utan problem! Skriva på bilden och engelskan och snart snart snart blir det Desperate Housewifes! :D

Bara för att jag har bildbrist så bjuder jag på en gammal bild av mig och Hanna fotade av min kusin(fotograf) Hanna ;)

Kommentarer
Postat av: Miillla:D

så söta ni e<3

2010-11-11 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0