Sonya Sones

Jag har precis upptäckt en ny författare som är heltjätteduktigt!

Hon har skrivit 4 böcker varav två är översatta till svenska så de andra får man läsa på engelska. Men det är inga problem för dem är på ett sätt väldigt lättlästa! :D För böckerna är skrivna som en stor diktsamling som håller ihop. Men det liksom inte dikter utan en jättebra skriven bok!
Dem är verkligen jättebra och man tappar aldrig intresset för den, bra va?

De två böckerna som har översätts till svenska är Vad mina vänner inte vet och Vad min flickvän inte vet. Som ni kanske hör på namnet så är Vad min flickvän en följetång på Vad mina vänner inte vet.

Hittade ett utklipp från den engelska verisionen av Vad mina vänner inte vet som på engelska heter What my mother dosen't know.

My name is Sophie.
This book is about me.
It tells the heart-stoppingly riveting story
of my first love.
And also of my second.
And, okay, my third love, too. 

It's not that I'm boy crazy.
It's just that even though
I'm almost fifteen
I've been having sort of a hard time
trying to figure out the difference
between love and lust.  

It's like
my mind
and my body
and my heart
just don't seem to be able
to agree on anything.

Visst är det coolt skrivet? :D Läs hennes böcker! Du kommer inte ångra dig ;)

Kolla om man sätter ihop båda böckerna så får man en hel bild! :D Sen kan man sätta ihop den på flera olika sätt! Jag vet jag är typ speeedad nu men dessa böcker är fantastiska :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0