There is no time for tears!

Idag så har man kommit tillbaka till skolan efter en oändligt lång helg!? Det var ovanligt att jag kände så men det kanske var för att jag inte hade ett skit att göra i Söndags.
Fast skoldagen gick väldigt väldigt snabbt. Jag hade kunnar gå en till timme när klockan slog 15.00, coolt va? Jag och Alice är klara med vårt franskarbete som vi har lagt rätt mycket tid på och som vi spelade in i fredags. Det är ett matlagningsprogram som jag tyckte blev väldigt bra! Jag måste ge en applåd till Alice som redigerade hela arbetet i helgen! Tack Alice *applåder*!

Det är ju måndag idag, eller hur, så det betyder att jag har varit på ung grupp! Där pratade vi om Självkänsla och Självförtroende. Vilket var väldigt bra och jag fick dessutom reda på att jag känner massa personer från allas i vår grupps skolor! Det var jätteroligt. Jag kunde nästan säga till alla att jag kände någon på deras skola :D

Jag känner mig väldigt dålig som inte tagigt några bilder på säkert en månad med min kamera men det är bara för att det är så mörkt ute! :O<3

Så ni får en söt bild på mig och min kompis när vi var små, bara för att det bara skiljde 10 centimer mellan mig och Jacob då och inte 30 som det för nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0