To give or take away?

Helg igen, första advent. Är vi verkligen redan här? Blev det inte 2010 för bara några månader sen? Eller jo, 11 månader, det känns som typ 4!

Igår(lördag) blev det att sätta upp allt julpynt och göra den stora julstädningen! Fast det var rätt skönt att städa när jag visste att det skulle bli rent och fint efteråt ;)
På kvällen kom familjen Ingvarssons, Jacob är i min ålder 15 (halvvägs till 30 som han sa). Vi åt god mat och sen så spelade vi Wii hela kvällen :)) Det var mysigt!

Idag så blev det att gå upp klockan 8.00! 8.00! Jag var i kyrkan 8.30! Jag skulle varit där 9.30 för att öva till dansuppvisningen med Joj. Vi dansade två nya danser, så för att ha lärt sig dem på så kort tid som vi gjorde så tyckte jag att vi var duktiga :))

Idag, bara för att det är advent, fick jag första skivan av One Tree Hill säsong 3! Jag och min lillebror får en sak eller film varje advent, så nu längtar jag till nästa advent, haha <3

Igår, var det värsta snöovädert i Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0