Today will be the day.

Japp, idag är dagen då mitt riktigt höstlov börjar. Delen av höstlovet där jag bara ska träffa vänner hela dagarna.

Detta är min fina lilla vecka:
Torsdag: Träffa Gylte och kanske Aylin ! :)
Fredag: Först på dagen blir det Sanne/förhoppningsvis) och sen på kvällen blir det agape festkväll. Där jag kommer få säga hejdå till Sara som åker till London på lördag.
Lördag: På kvällen blir det myskväll med Joj-vänner men jag ska åka till Emma lite tidigare bara för att vi inte har träffats innan. Jag kommer antagligen sova över
Söndag: Komma hem på eftermiddagen och plugga, roligt.

Fin lov vecka va(a)

Kommentarer
Postat av: Sara

Wiie LONDON :D

2010-11-04 @ 20:18:36
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker din lördag låter mysig!^^(A)<3

2010-11-05 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0