Gale or Peeta, it's time to choose

Spoiler varning !
Idag har jag läst färdigt den bästa serien jag någonsin läst Hungerspelen. Den sista boken i triologin heter Revolt och jag läste slut den på 5dagar. Jag blev helt fängslad av den!

Sammanfattning:
Det 75:e hungerspelet satte igång revolten i landet Panem och alla förväntar sig att Katniss ska vara revoltens ansikte, Härmskrikan, ledaren som ska få distrikerns folk att lita på rebellerna.
Men Katniss håller inte med. Hon oroar sig fortfarande för den fängslade Peeta och distriktet som helt förstördes där flera 1000 människor dog. 
Men det är dags att välja mellan kärlekarna Peeta eller Gale och mellan att vara Härmskrikan eller den 17-åriga flickan som helst av allt vill ha tillbaka det hon en gång hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0