I should have done so much.

Jag vet jag har inte varit så aktiv denna veckan men jag har behövt göra så mycket. Jag kan inte gjort så mycket men något ändå.

Skola idag jag överlevde det är inte så jobbiga ämnen på torsdagar fast det är en tidig dag så det är jobbigt. 
Jag har rätt mycket veckorna innan lovet. Nästa vecka har jag 2prov(Engelska och Musik) och 1 inlämning(No) och om 2veckor så har jag två prov(No och Matte). Så det blir rätt mycket plugg och för att vara ärlig har jag knappt börjat, bara lite med engelska, No inlämningen och lite No.

För exakt 2år sedan la jag upp denna bilden på bilddagboken :D Om ni inte ser vilka det är så är det Jg och Gylte :))

Kommentarer
Postat av: gylteee

haha ojj vad vacker bild!

haha minnen xd <3

2010-10-08 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0