Made to Love

Idag blev det uppvisning av låten Made to Love. Första gången i kyrkan faktiskt så det var roligt :)
Men jag var tvungen att gå upp klockan 8.30 för mamma skulle in till 9.00 och jag ville följa med henne in till stan(pallade inte ta bussen).
8.40 satt jag i bilen på väg till kyrkan. Läsa min fina bok och drömma om konstiga saker.

Men 9.25 så fick jag sällskap av Annie och sen droppade folk på.
Dansa, dansa, dansa Made to Love med Annie och Sara i öronen sägandes Le, le, le! Utstrålning!

Men tillslut blev det väl rätt bra och uppvisning vet vi inte riktigt hur det gick. Alla var lite ovetande, men min mamma sa att vi var duktiga i alla fall :)
Jag tror att även Gud tyckte det, vi dansade ju till och för honom <3

Det var bra jobbat mina sötisar! <3

Här kommer i alla fall låten, Made To Love


Hittade en jättegullig version på denna låten! Med Alvin and the Chipmunks! Jättegullig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi gjorde vårt bästa och det är det som räknas!:)<3

2010-10-03 @ 17:47:59
Postat av: Sara

Om vi inte hann säga det tillräckligt tidigare: ni var sjukt duktiga! <3

2010-10-03 @ 18:36:54
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Lucia

alla var jätte duktiga :D <3

2010-10-13 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0