Mitt i natten. Mitt i mörkret. Där är vi.

Idag har bara varit en total slappedag. Riktigt skönt asså :)
Men klockan sju så blev det ut med Dani och Gylte. Men det borde inte vara en men i början av förra meningen för det var sjukligt ballt. Och det var bra att jag fick komma ut och röra lite på mig efter att ha suttit med datorn i knät hela dagen.

Det var mysigt att gå runt lite på gunnesbo, andas in den kalla luften, kolla på stjärnorna, vara lite för högljuda och slås lite för hårt, hehe x)
Detta måste vi i alla fall göra om. Det är skönt att bara kunna flumma och skämta när allt annat är så fruktansvärt allvarligt ;)

Bara för att dessa var så sööta på lägret! :D
 
Byttte bild för Gylte tvingade mig att ta bort den förra så det blev slumpmässigt val och jag hamnade mitt i vintern 2009 <3

Kommentarer
Postat av: gylteee

ÄR DU DUM ASSÅ RADERA DEN BILDEN GENAST GENAST !!!!!!!!!!! :( :( :( hahaha



yes vi hade sjukligt kuul hahaha :D <3

men du måste radera den dära bilden (byta ut den åtminstonde!!!)

2010-10-17 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0