The day is coming to an end

o så var det Tisdag?
Tiden har gått så sjukt fort denna veckan, måndag kändes som igår, haha. Men det har i alla fall gått jätte fort och alla prov man skulle hinna plugga till på måndan. Det gick inge vidare ;)

Men idag har jag pluggat! Idag har jag pluggat massor!
Jag har gjort:
- So, fördjupningen
- Skrivit typ 2 fågor på Instuderingsfrågorna
- Fortsatt på labbrapporten
- Pluggat Matte
- Skrivit på berättelsen

Duktigt för att ha pluggat i typ 2½ timme ;) Det har varit högt tempo i vår lilla lägenhet.

Bild på mig: Bara för att jag kände att detta inlägget blev tråkigt ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha,gud vad söt du var på den bilden!

tycker vi borde ses snart igen :D

2010-10-12 @ 19:05:23
URL: http://www.fridasvaarld.devote.se
Postat av: Sara

Asså.. det var ju måndag igår XD

2010-10-12 @ 19:09:20
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0