Today's is the first day of the rest of my life.

Idag är det måndag och nu är det 3 veckor kvar till höstlovet och för mig 2 skolveckor eftersom veckan innan lovet har jag Tema vecka(berättar mer om det sen).

Jag hade en kort skoldag och en väldigt "wow" eftermiddag men den var bra !
Skulle gjort läxor massa läxor och plugg till prov men det blev det inte, hehe. Utan det blev lite engelska och sen bara chill.
Nyss var det Top Model (älskar det, haha) och innan det blev det Biggest Loser(älskar när man ser hur mycket de har gått ner i vikt!).

Jag vet jag är en annorlunda person men vem är inte det ;)

Två underbara dagar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, biggest loser :D

2010-10-11 @ 21:54:23
URL: http://www.fridasvaarld.devote.se
Postat av: Anonym

<3<3<3<3 saknar. över allt & annat. <3

2010-10-13 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0