When everything change, what will you do?

Idag har vi varit duktiga och gjort färdigt vår redovisning och vi har satt vår dans. Så duktiga har vi varit i skolan :)

Snabbt hem och träffa Sara i kyrkan, gå i regnet och leta fika för att sedan vandra tillbaka till kyrkan. Vi väntade på att drama övningen av Everything skulle börja. Tim kom och vi spelade pingis, jag ägde alla, hehe !
Sen kom alla och vi satte igång, det är otroligt roligt men min kropp tycker inte om det. Under tiden som vi gjort detta drama har jag fått oräkneligt många blåmärken på armar och ben, jag har stukat lilltån, skadat höften och fått världens läskigaste bula precis vid armbågen som gör ont så fort jag rör min arm xD Men det är värt det :)<3

Nu väntar jag på att Grey's Anatomy ska börja medan jag lyssnar på musik.

Söt bild på Dani och Gylte :))<33


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, du ägde inte alla på pingis heller!! :P Tim ägde alla ^^ :P

2010-10-28 @ 16:05:15
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0