Läger med 8a- 2010

Segling, vandring, matlagning, lekar, sova några timmar, packning, vandring, hem. 
Mycket blev det. Här kommer i alla fall lite bilder från min synvinkel ;)

Första Dagen:


Jag och Maja delade rum nummer 13 :)

Diana och Maja! <3

Fanny vid maten! :)

Lite folk på väg till båten :)

Båten Hoppet(en kopia av en 100år gammal båt) och dess besätning.

Från Vänster: Yobel, Andreas och Eirik :)

Från Vänster: Darko, Murat och Sepehr ;)

Maja, den söte! <3

Efter att vi alla hade hissat segel ;)

Andreas blev livrädd av att sitta längst fram i nätet xD

Sepehr fick styra! :O

Efter tre timmars segling var det dags att gå 7 km... ;)

Hela gruppen, förutom några tjejer :P

Vi såg båten som andra gruppen seglade med(Gylte och Dani m.m)

Kooor! Så lät både Andreas och Murat. Fast Murat tyckte det var coolt och Andreas var rädd xD
Sprang förbi dem och skrek som en tjej..

Maja och Jag snackade hela vägen och de 2timmarna flög förbi som ingenting <3

En mysig men trött kväll :)

Gylte och Rebecka :)

Alice och Maja :)

Dagen Två(också sista dagen)
I väntan på bussen:

Alice! :))

Dani! :D

Pink Ladies! Maja, Dani och Mynta :)

Diana <3

Sen bar det av till...

Stenshuvud!

På väg upp eller?

På väg upp ;)

Josse och Yobel ;)

UPPE! :D På siste huvudet ;)


Men snart var vi på väg hem! :D
Skönt :))


Jag hade två jätteroliga dagar! Hoppas vi får göra det igen i Nian eller så :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Aha, var ni på Stenshuvud?? :) Där har jag också varit, sjukt fin utsikt!! :)

2010-09-26 @ 21:29:04
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0