Onsdag och läxor väger fortfarande tungt.

Jag har fortfarande massa läxor även om jag pluggat nästan sammanlagt 6-7timmar dem senaste 3dagarna. Men jag överlever faktiskt, som sagt med musik i bakrunden(instumentalisk, när man ska läsa) och någon frukt paus så går det fint :)

Vet ni, jag hade bara 2 lektioner idag! TVÅ LEKTIONER! Jag har sovmorgon till 10.15 för vår syslöjds lärare var borta, engelska till 11.20 och sen blev det lunch. Jag hade varit i skolan i 1timme, jag var inte hungrig xD. Sen missade jag Matten för jag skulle till tandläkaren(som för den delen älskade mina tänder och sånt, men i slutet typ borstade hon mina tänder men det var lite roligt, hihi) och sen hade jag bara Svenska för bilden gick också bort idag.

Ha, det var min korta dag men sen kom jag hem och har suttit och pluggat nu i 1½timme.
Men jag är inte trött, nej nej inte alls...

Denna bilden togs nästan exakt för ett år (364dagar) sen, det var den 30:de Augusti <3
saras bild.

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar den bilden tokmycket, <3

2010-09-02 @ 16:42:33
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: tack! :D allt bra? :)

2010-09-02 @ 17:28:42
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0