This is... Thursday

Idag är det torsdag, faktiskt skön dag och imorgon är det fredag, joj och agape :D

Bakade på förstärkning/fördjupning, till vår lägerskola nästa veckan. Så jag och några andra tjejer i min klass fixade pajbottnar till våra köttpajer.
Dessutom blev det Rugby på Idrotten idag igen och jag älskar att spela med tjejerna i klassen, för inte så men jag har "kroppen", i alla fall mer än de andra tjejerna, till att spela Rugby ;)

Känns förresten som om mitt korta hår har blivit långt och det gillas inte.
Före:

Efter:

Nu:

(Jag vet ser vääldigt rödhårig ut på bilden men det är ljuset)

Men visst ser det ut som om mitt hår har blivit mycket längre!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker inte det ser längre ut,bara som om luggen är på andra sidan jämfört med de andra bilderna!;D

2010-09-16 @ 18:57:21
Postat av: Frida

Vem tränar er i rugby? :p

2010-09-17 @ 16:16:29
URL: http://Fridaaas.devote.se
Postat av: Maria

Jag tycker att det ser ungefär likadant ut :)

2010-09-18 @ 13:33:06
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0