Bara för att jag blev CHOCKAD!

Som ni kanske vet så tycker jag om triologin Hungerspelen, om ni inte har sett det inlägget klicka HÄR.

Nu har skådelspelarna för huvudrollerna satts! Jag visste att rollen för Katniss satts(det blev inet bra...) men inte killarnas. Så går jag in på imdb.com ser att de har satt rollerna för Peeta och Gale. Jag vet inte än vad jag ska tycka men det blev bättre än med Katniss roll.

Katniss - Jennifer Lawrence

Katniss ska egentligen vara mörkhårig, ha olivfärgad hud och vara väldigt smal. Även 16 år och hon är 21.

Gale - Liam Hemsworth

Gale ska vara äldre än Katniss, ha samma hudfärg som henne, samma mörka hår och den som alla tjejer vill ha. Även rätt smal men muskulös.

Peeta - Josh Hutcherson

Peeta ska vara blond, byggd väldigt muskulös och bredda axlar och väldigt omtänksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0