Bara för att när vi la pärlplattor så blev hela klassen lugn och vi fick berömmen "Bästa lektion sen ni började 7:an"

Jag går i 8:an nu. Vi har verkligen inte många bra bildlektioner...

Efter det så träffade jag två bra vänner, vi snackade om verkligen allt möjligt och vi gjorde fiiin omelett(även om jag inte vet hur man stavar det). Tiden sprang verkligen iväg plötsligt var klockan halv åtta och behövde gå hem för att laga ägg och plugga franska.

Imorron är det simning. Jag ser inte framemot det men det är en del av mitt betyg så jag gör det. Önska mig lycka till. I'm gonna need it.

Right or Left? Back or Forth? Staying or Leaving? Forgetting or Moving on?
It's your choise. Choose wisely.


Kommentarer
Postat av: Emma

Massamassa lycka till!!!!!!!! Snart är det över!:D<3<3

2011-04-06 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0