För att vi har hållt ihop så länge

Kom för någon timme sen hem från Gylte. Där sov jag över från igår till idag.
På kvällen igår så träffades Jag, Maja och Gylte; vi stack till Max, åt god mat och efterrätt och snackade hela kvällen. Från sex till nio satt vi på max och efter det stack vi ut och snackade ännu mer, sen gick vi hem till Gylte och fortsatte prata, hahah. Vi följde Maja hem vid elva tiden :))
Natten fortsatte tillsammans med Gylte! Det blev seent och sen sov vi länge. Åt en goood frukost utomhus i den skinande solen!
Tyvärr hade vi ingen kamera framme, men här kommer lite gamla bilder!
   



Jag älskar dig, Gilisen <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar den sista bilden på er så mycket! Ni är båda så söta! Dessutom är jag stolt som fotograf!

:)

/Alice

2011-04-22 @ 21:22:11
URL: http://theheartofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0