Påskhelgen!

Långfredagen:
På långfredagen kom Milla med familj över och det blev en mysig promenad, god mat och en flummig kväll med kortspel! En bra långfredag!♥


Påskafton:
Skattjakt och sen godis, godis, godis och en utflykt som var härlig! Jag tycker om min familj♥

Sen blev det utflykt!


Min familj!♥


Påskdagen:
Mamma fyllde 42 och vi åt god mat och firade med glee♥


Måndag (jag vet inte varför den var röd xD)
Jag träffade Milla på nova, vi shoppade lite och satt ner mycket och åt mat! Vi hittade fiina ringar och jackor! Sen stötte vi på en kompis som vi satte oss och snackade med ett tag, vi träffar honom allid på nova xD. Det blev en mysig dag♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Måndag är ju annandagpåsk ;)

2011-04-27 @ 18:54:41
Postat av: Sara

Åh, Emilia så söt hon var på sista bilden!! (fast ni är båda två söta alltid!)

2011-04-27 @ 20:48:00
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0