Regnet slog på mina rutor men plötsligt slutade det.

Det har varit otroligt väder hela helgen och igår. Låg och solade och bara var allmänt lycklig, på grund av värme! Jag älskar värme!
Idag regnade och blåste det som in i. Det kändes som om solen aldrig hade funnits där...

Mindre än 1 vecka kvar innan påsklovet och veckan nu är CHILL! Inga läxor, eller vanliga lektioner, vi har bara en uppsats som ska skrivas imorron men det känns inte så farligt ;) Dessutom börjar jag 9.00 och slutar 14.30, varje dag!
Just nu älskar jag skolan, plus att jag får ha drama/teater varje dag. Ja, just nu känns det rätt bra.

Mars 2010

April 2011

Kommentarer
Postat av: Danica

BARA för att regnet slog på mina rutor men plötsligt slutade det* Du har skrivit Bara för att... på varje inlägg nu så du får inte bryta det !

Hahahah :D <333

2011-04-12 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0